PHI Events

PHI Events, het event marketing bedrijf en event producer, levert een verfijnd project management proces dat complexe, creatieve, productie, en de technische elementen van corporate event marketing programma’s integreert. Van evenement planning, marketing, creatieve ontwerpen, tot de productie en implementatie ervan, bieden wij totale verantwoording van het project aan onze klanten. PHI is er trots op om voor veel prestigieuze klanten, hét event marketing producer, event marketing bedrijf en event management bedrijf te mogen zijn.

Eurovisie Songfestival is een van die prestigieuze Europese evenementen waarbij we al jaren betrokken zijn. We hebben bewezen een succes te zijn op alle gebieden, zoals Branding Merchandising, Sponsoring, Image Rights etc. Een evenement zoals Eurovisie wordt georganiseerd door de plaatselijke Broadcaster en de uitdaging is om de lokale Europese cultuur te begrijpen, of het nu bijvoorbeeld in Turkije is, of in een typisch Scandinavische cultuur, zoals bijvoorbeeld Helsinki, Finland. PHI werkt voor dit evenement met diverse “locals” in heel Europa en is daarmee onderdeel van het succes, dat door miljoenen TV kijkers in heel Europa gewaardeeerd wordt. PHI werkt ook nauw samen met Europese voetbalcompetities op het gebied van Event Organisatie, gastvrijheid en vele andere afdelingen naast jongeren en kinderen toernooien.

Gezien de groei van het voetbal in de hele wereld, heeft PHI een stap vooruit genomen om in samenwerking met vele competities en clubs in het Midden-Oosten en Aziatische lander het bewustwording van voetbal in deze regio te vergroten.

PHI zal als Event Marketing organisatie zorg dragen voor conceptontwikkeling, media, sales sponsoring en event management. Wij bieden de klant een toegewijde service, vanaf de start tot het eindresultaat. Ons team van specialisten is continu bezig met het ontwikkelen van concepten. Om de doelstellingen te bereiken, verbeteren we onze innovatieve ideeën, delen we ons concept en programma effectief en maken we gebruik van de populariteit van het voetbal om onze impact te vergroten. We delen ons concept en programma met lokale uitvoerende partijen, waardoor we op een duurzame manier omvang bereiken, waarbij we gebruik maken van lokale capaciteiten en infrastructuur.

PHI wil de bewustwording van het voetbal in de VAE en Azië vergroten door de twee onderstaande basisconcepten.

Toernooien met Europese teams

Toernooien bestaan uit 4 teams die 3 wedstrijden spelen, waarna een finale volgt. Er kan een lokaal team worden toegevoegd, om de ondersteuning van het evenement te stimuleren onder de lokale bevolking en de lokale overheden. Naast de internationale kanalen, zullen ook lokale sponsoring,...

MEER

Camps & Clinics voor scholen

PHI Gobal is gestart met een waardevol lange termijn project in samenwerking met gerenommeerde voetbalclubs in verschillende delen van de Verenigde Arabische Emiraten en Azië. Doel is om de studenten een voetbal clinic aan te bieden die door gerenommeerde voetbalclubs gegeven worden. Op deze...

MEER